Australië, Thailand, Laos & Cambodja - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Mandy Heuvel - WaarBenJij.nu Australië, Thailand, Laos & Cambodja - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Mandy Heuvel - WaarBenJij.nu

Australië, Thailand, Laos & Cambodja

Blijf op de hoogte en volg Mandy

26 September 2017 | Nederland, Waalwijk

Daar gaan we weer. Dit keer voor 3 maanden. We hebben er lang naar uit gekeken, maar zaterdag is het zo ver en vliegen we naar Darwin, het beginpunt van onze reis.
Dat was nog wel even een dingetje, aangezien we 17 augustus een mail ontvingen dat er een schemawijziging was in onze boeking. Door die schemawijziging zouden wij in totaal zo'n 20,5 uur langer onderweg zijn op onze reis naar Darwin. Daar gingen wij dus niet mee akkoord en na een hoop mails en telefoontjes verder bleek dat er geen alternatieve vluchten aangeboden konden worden en dat de enige optie was dat we ons geld voor de tickets terug kregen. Op zich geen probleem, behalve dat we toen noodgedwongen nieuwe tickets moesten boeken en deze in totaal 630 euro duurder waren dan de tickets die we oorspronkelijk hadden geboekt. Diepe zucht en niet meer over nadenken, want we kunnen er toch niks meer aan doen. Het voordeel is wel dat we nu in totaal maar 20,5 uur doen over de heenreis, wat natuurlijk wel super relaxt is!
Maar verder met ons reisschema. We starten dus in Darwin, waar we voor de eerste 2 nachten een hotel hebben geboekt. Daarna halen we onze camper op en rijden we in 6 weken met de camper van Darwin naar Perth. Gelukkig hebben we van onze fout geleerd en hebben we dit keer een goede verzekering afgesloten voor de camper ;).
Vanaf Perth vliegen we 15 november door naar Bangkok, waar we onszelf de eerste 3 nachten verwennen met een goed hotel om even te acclimatiseren. Vervolgens is het plan om vanaf Bangkok naar het Noorden van Thailand te reizen, daar de grens over te steken naar Laos, gevolgd door Cambodja. Vanaf Cambodja vliegen we naar het Zuiden van Thailand om daar onze reis af te sluiten.

Wij hebben er zin in!!! :)

• 26 September 2017 - 21:26

Margie:

I've been thinking about you allllll week!! Wow! This is amazing!

• 26 September 2017 - 21:27

Margie:

I've been thinking of you allllll week! Wow this is amazing!

• 27 September 2017 - 19:37

Annelies De Haan:

Heel spannend weer Mandy nog een paar daagjes ik wens jullie een heel goede vlucht en geniet er van samen Gr

• 28 September 2017 - 12:05

Berry Swaans:

Hele mooie vakantie toegewenst. Ga jullie zeker volgen.

• 28 September 2017 - 12:54

Rob Vd Horst :

Heel veel plezier. Ik ga het volgen!

• 29 September 2017 - 14:24

Mandy Weltje:

heel veel plezier man , geniet ervan samen. gr

• 30 September 2017 - 09:32

Anke Vermeulen:

En daar gaan ze weer.heel veel plezier en geniet.
    Kijk weer uit naar jullie verslagjes,hang altijd aan je lippen met
    Je avonturen zoeffffff wegwezen xx

• 30 September 2017 - 14:57

Michelle:

Chickie, niet meer gelukt om elkaar te zien maar we gaan jullie volgen via jullie blog!!!
    Heel heel veel plezier! Wat een avontuur weer!
    X

• 30 September 2017 - 15:02

Sylvia:

Whoohoo!! Eindelijk!! Heel veel plezier en geniet ervan!! Ik ga jullie volgen!

• 02 Oktober 2017 - 17:00

Patrick K:

zat net aan de verzekering te enken toen ik het begin stukje las hahaha. Maar hopelijk niet nodig.
    Heeeeeel veel plezier genieten en gezond in 2018 terug. Ik ben benieuwd naar jullie avontuur.